Terug naar overzicht

Waar ga je werken

Onze oprachtgever een innovatieve totaalpartner op het gebied van elektrotechnische installaties. Locaties in Brabant, de Randstad, Noord Nederland en in Monaco ontwikkelen, installeren en onderhouden zij installaties voor hun (internationale) relaties. Zij leveren oplossingen op voor nieuwbouw, refit tot en met onderhoud & reparatie projecten.

Als systeem integrator bieden zij een uitgebreid pakket aan technische oplossingen, zoals elektrische installaties, systemen voor energieverdeling, opwekking en aandrijving, proces automatisering, audio, video & ICT en systemen voor veiligheid, navigatie en communicatie.

Doordat onze opdrachtgever werkzaam is binnen verschillende branches, bieden zij zeer diverse diensten aan zodat ze altijd kunnen inspelen op de behoeften van hun relaties. Met 300 medewerkers maken zij het verschil doordat ze flexibel zijn en denken in oplossingen waarbij een snelle en een uitstekende service aangeboden wordt.

Wat mag je verwachten

Bij onze opdrachtgever werk je aan toonaangevende en exclusieve projecten, in een technisch uitdagende ambiance waarbij infomeel contact en samenwerken centraal staat. Waarbij je als Locatie Manager Electrical & Systeem Integratie de complexiteit van het project managed met een communicatieve rol naar de klant en een senior rol in het project management team.

Een functie met verantwoordelijkheid, collegialiteit en waardering. Waarbij je zorgt draagt dat het projecten tijdig opgeleverd worden, binnen de scope en het budget, maar bovenal op een veilige manier. Je werkt daarbij veel samen met de Project Managers op jouw locatie en de het Engineering & Werkvoorbereidingsteam op het hoofdkantoor. Daarnaast met jouw teams op locatie bij de klant. Je rapporteert aan de Manager Maritiem en kunt altijd sparren met collega's.

Verder mag je het volgende verwachten:

  • Secundaire arbeidsvoorwaarden conform cao Metaal en Techniek. Dit brengt onder andere een ruime hoeveelheid vrije dagen mee en een goede pensioenregeling;
  • Laptop en een mobiele telefoon;
  • Een flexibele, afwisselende en uitdagende baan met volop ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden;
  • Gedurende het jaar worden er voldoende informele activiteiten georganiseerd;
  • Een fijne sfeer binnen een informele organisatie met vergaande kennis binnen elektrotechniek;
  • Een plek waar je gezien, gehoord en gewaardeerd wordt;
  • Inspirerende technische omgeving met ruimte voor jouw inbreng, zodat je kunt bijdragen aan de beste teamprestaties;
  • Innoverende en indrukwekkende projecten in de Jacht- en Scheepsbouw.

Wat ga je doen

Als Locatie Manager word je betrokken binnen de verschillende fasen van een project voornamelijk op de locatie van de opdrachtgever. Jij bent onder andere degene die zowel de planning van de projecten en de inzet van monteurs bewaakt en indien nodig bijstuurt. Je zorgt ervoor dat de monteurs goed aan de slag kunnen doordat je de dagelijkse planning met de opdrachtgever en andere partijen aan boord in detail kent. Je zorgt voor een goede begeleiding van je team en andere collega's en daarnaast assisteer je in de oplevering en in de nazorg van de projecten.

 Dat vertaald zich naar de volgende taken:

  • Klantbesprekingen opzetten om afwijkingen tussen de opleveringen en de verwachtingen te managen en op te lossen;
  • Opstellen van gedetailleerde prroductieplanning om de voortgang te bewaken, te volgen en om betrouwbare forecasts te geven;
  • Het halen van de budgettaire doelstellingen en pas de beperkingen van het project aan op basis van de financiële analyse;
  • Creëren en onderhouden van de juiste projectdocumentatie;
  • Beheren van de wijzigingen in de projectscope, het projectschema en de projectkosten met behulp van geschikte verificatietechnieken;
  • Je geeft jouw teams eigen verantwoordelijkheid op basis van individuele sterktes, vaardigheden en ervaringsniveaus van de medewerkers;
  • Bijdragen aan het continue verbeteringsproces van de organisatie en project teams.
  • Definiëren van de behoeften aan middelen en onderhandelt met de diverse resourcemanagers over de beschikbaarheid en toewijzing van middelen;

Wat verwachten we van jou

Je hebt ruime leidinggevende ervaring met systeemintegratie in de scheeps- of jachtbouw met een brede en gedegen kennis van het inbouw en afbouw prroces. Je krijgt energie van het motiveren en coachen van collega's en je bent in staat om onder druk te werken. Je hebt een proactieve, resultaatgerichte en open houding. Hierbij breng je het volgende met je mee:  

  • Een afgeronder MBO-4 of HBO Electro- of Maritieme Techniek.
  • Meer dan 5 jaar ervaring in een soort gelijke functie;
  • VCA-diploma of bereid zijn deze te behalen;
  • Analytisch ingesteld;
  • Goed georganiseerd, klantgericht en oplossingsgericht werken;
  • Communicatief en flexibel om jouw collega's en opdrachtgevers mee te krijgen op operationeel niveau;
  • Sparringpartner op alle niveaus;
  • Teamspeler, betrouwbaar, betrokken en altijd gericht op het opbouwen van lange termijn relaties;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk,
  • Planning en rapportage.
Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures